• SUBSCRIBE
  • FACEBOOK
  • TWITTER

Analiza scenariuszy w zarządzaniu ryzykiem.

Reklama tworzona jest w jakimś celu. Bezpośrednio mówiąc, mało kiedy jesteśmy w stanie ujrzeć inteligentne reklamy. Wszystkie robione są wedle pewnego schematu. Być może producenci boją się, że jeżeli nadmiernie głęboko zakamuflują przekaz to nie zostanie on zrozumiany. A co za tym idzie sprzedaż nie będzie wysoka. Najprościej mówiąc marketing jest po to, by ewentualnych kontrahentów zachęcić do zakupu jakiegoś towaru. Informuje nas o pojawieniu się innowacyjnego artykułu na rynku oraz jego dostępności. Warto wykorzystać artykuły reklamowe. Rzecz jasna w obliczu dominującej konkurencyjności producenci oryginalnych rzeczy muszą użytkować tą odmianę przekazu. Inaczej ich towar nie zastałby nigdy odkryty. Częstotliwość pojawiania się ich w telewizji, gazecie jest też ważna. Tu obowiązuje reguła im częściej tym prawidłowiej. Musi ona bowiem zapaść w pamięć klientowi. Tak jego zaprogramować, by po wejściu do sklepu był pewien o atrakcyjności tego towaru oraz oczywiście go zakupił. Podobno człowiek uczy się z wiekiem i na swoich błędach. I choć starsi zdają sobie sprawę z tego jaki jest koronny cel reklamy często padają jej ofiarą.

1. Sprawdź stronę

2. Sprawdź tutaj

3. Więcej informacji

4. Sprawdź stronę

5. Przejdź do strony Modele oceny ryzyka kredytowego w bankowości.

Categories: Finanse

Comments are closed.